HANDELSBETINGELSER - SRS MULTISERVICE APS

Sidst opdateret: 02-06-2025

Hos SRS Multiservice ApS er vi specialiserede i rengรธringsaftaler til bรฅde private husstande og erhvervskunder. Nedenstรฅende handelsbetingelser gรฆlder for alle faste aftaler om rengรธring โ€“ uanset om du er privatkunde eller virksomhed. Her kan du lรฆse, hvordan vi indgรฅr aftaler, behandler ordrer og hรฅndterer priser, betaling, levering af vores service samt รธvrige vilkรฅr. Lรฆs venligst disse betingelser grundigt, sรฅ du ved, hvilke regler og rettigheder der gรฆlder, nรฅr du indgรฅr en rengรธringsaftale med os.

Lรฆs mere nedenfor ved at trykke pรฅ en af punkterne. Du kan trykke igen for at lukke.

SRS Multiservice skal levere fรธlgende serviceydelser til kunden:

  • Lรธnninger til vores medarbejdere, herunder feriepenge, pension og arbejdsskadeforsikring.
  • Bil og transporttid til og fra rengรธringsopgaver.
  • Lovpligtig ansvarsforsikring i Tryg.
  • Vi medbringer selv alt udstyr til brug for rengรธringen. Vores rengรธringsmidler er enten svane- eller blomstermรฆrket, og vores udstyr er ergonomisk. Det eneste, du som kunde selv skal sรธrge for, er evt. specialsรฆbe til gulvvask og oprydning fรธr vi kommer.
  • Hvis kunden รธnsker brug af egne eller specifikke midler eller udstyr, skal dette nรฆvnes pรฅ mail forud for opstart.
  • Vi kontrollerer lรธbende vores ydelser for at sikre, at kvaliteten er i orden.
  • Stabilitet: Skulle vi blive nรธdt til at aflyse rengรธringen, tilbyder vi 50% rabat pรฅ efterfรธlgende rengรธring, dog undtaget helligdage, hvor vi holder lukket.
  • Hvis din rengรธring falder pรฅ en helligdag, bliver din rengรธring automatisk sprunget over og det er kundens eget ansvar i dette tilfรฆlde at kontakte os og finde en erstatningsdag, sรฅfremt kunden รธnsker dette. SRS Multiservice ApS bestrรฆber sig altid pรฅ at vรฆre imรธdekommende og finde den bedst mulige lรธsning i forbindelse med lukkedage. Ved ombooking ved helligdag gรฆlder fรธrst til mรธlle-princippet.

Vedrรธrende opstart af rengรธring

For at aftale opstart, rengรธringsdag og adgang, bedes I venligst kontakte os via telefon eller e-mail. I kan frit vรฆlge at vรฆre hjemme under rengรธringen, lade os opbevare nรธglen, eller placere den et aftalt sted. Vรฆlger I at placere / gemme nรธglen, er dette pรฅ eget ansvar, og SRS Multiservice kan derfor ikke holdes ansvarlig for eventuelt tyveri eller tab af ejendele, som fรธlge heraf.

Det er ligeledes muligt at indgรฅ aftale med rengรธringsteamet om, at boligen forlades under rengรธringen. Dette sker dog ligeledes pรฅ eget ansvar.

Hvis vi ikke kan fรฅ adgang til boligen pรฅ grund af manglende nรธgle, kode eller anden nรธdvendig information, opkrรฆves fuld betaling for rengรธringen for at dรฆkke administrative omkostninger og tabt arbejdstid. Der krรฆves ogsรฅ fuld betaling ved aflysning i dรธren efter underskrevet aftale.

Vores medarbejdere er grundigt oplรฆrt i rengรธring og har fremvist ren straffeattest i forbindelse med deres ansรฆttelse, som kontrolleres lรธbende. Langt stรธrstedelen af vores team taler dansk, men vi har ogsรฅ medarbejdere, der taler engelsk, og vi finder naturligvis en lรธsning, hvis det er nรธdvendigt.

Ved betalingsparkering pรฅlรฆgges der et parkeringsgebyr pรฅ kr. 40,00 pr. time for at dรฆkke udgifterne hertil.

Overstรฅende er ogsรฅ gรฆldende lรธbende efter opstart.

I tilfรฆlde af sygdom, herunder influenza eller lignende i husstanden skal der gives besked til SRS Multiservice ApS pรฅ telefon 71 74 58 58 senest kl. 6.45 pรฅ rengรธringsdagen. Pรฅ baggrund heraf vil SRS Multiservice ApS vurdere, om rengรธringen gennemfรธres som planlagt, eller om der skal aftales en alternativ dag. Sรฅfremt denne meddelelse ikke gives rettidigt, forbeholder SRS Multiservice ApS sig retten til at afvise opgaven ved fremmรธde og opkrรฆve fuld betaling for den planlagte rengรธring.

Hovedferie, der betyder, at kunden ikke รธnsker SRS Multiservice ApS kommer og udfรธrer rengรธring, skal oplyses senest med en mรฅneds varsel. Dette hensyn er nรธdvendigt for at sikre mulighed for planlรฆgning af ferie for vores medarbejdere. Ved manglende rettidig besked forbeholder SRS Multiservice ApS sig retten til at opkrรฆve fuld betaling for den planlagte rengรธring.

Anden ferie og afbud, skal oplyses med senest en uges varsel, sรฅledes, at SRS Multiservice ApS, har mulighed for, at udfรธre serviceย hos en anden kunde i stedet for. Ellers ser SRS Multiservice ApS sig berettiget til at opkrรฆve fuld betaling.

Rengรธringens omfang og ansvar

  • Hjemmet skal vรฆre ryddeligt og klargjort til rengรธring.
  • Sรฅfremt overstรฅende ikke er tilfรฆldet, forbeholder vi os โ€“ i overensstemmelse med dansk lovgivning og vores handelsbetingelser โ€“ ret til at dokumentere manglende klargรธring ved fotografier
  • Hvis du รธnsker tรธmning af affaldsspande, skal du informere os om dette, da det ikke er en del af standardopgaven.
  • Den normale aftรธrringshรธjde er op til 1,90 meter. ร˜nskes rengรธring over denne hรธjde, skal der indgรฅs en sรฆrlig aftale, og der pรฅlรฆgges ekstra betaling, da det krรฆver brug af stiger og er mere tidskrรฆvende.
  • Du som kunde er ansvarlig for at informere os, hvis dit hjem har materialer, sรฅsom gulve, vรฆgfliser, hรฅndvaske mv., der ikke tรฅler syreholdigt rengรธringsmiddel som kalkfjerner. Informationen skal ske skriftligt pรฅ mail til vores kontor.
  • Eventuelle klager og skader skal meldes til os senest 24 timer efter rengรธringen, vedhรฆftet billeder af mangler og skader og sendes pr. mail.
  • Ved modtagelse af en klage skal SRS Multiservice have mulighed for at udbedre den pรฅklagede service inden for 24 timer, forudsat at klagen er berettiget.

Pris og betaling

Kunden accepterer at betale for de leverede serviceydelser i henhold til den aftalte pris.

  • Pris for service: [Belรธb pr. service eller per time].
  • Betalingsmetode: Betalingsservice (PBS), bankoverfรธrsel, kortbetaling, MobilePay mv.
  • Betalingsbetingelser: Betalingen skal ske senest 6 dage efter fakturadato.
  • Rykkergebyr: Hvis betalingen ikke er modtaget inden for den angivne betalingsfrist, opkrรฆves et rykkergebyr pรฅ 100 kr. pr. rykker. Hvis kunden ikke betaler efter tredje rykker, forbeholder SRS Multiservice sig retten til at sende sagen til inkasso.

Gebyrer

Der opkrรฆves et fast faktureringsgebyr pรฅ kr. 29,00 pr. betaling, uanset om betalingen sker via Betalingsservice, manuel overfรธrsel eller MobilePay.


Miljรธtillรฆg

For at stรธtte en mere bรฆredygtig drift og reducere vores samlede miljรธpรฅvirkning, pรฅlรฆgges alle rengรธringsydelser et miljรธtillรฆg pรฅ 29 kr. Tillรฆgget bidrager til at dรฆkke de stigende omkostninger ved:

  • Indkรธb af miljรธvenlige og certificerede rengรธringsprodukter, som er skรฅnsomme for bรฅde mennesker og natur.

  • Vedligeholdelse og drift af vores energibesparende udstyr og bรฆredygtige transportlรธsninger, herunder investering i biler med lavere COโ‚‚-udledning.

  • Affaldssortering, genbrug og andre grรธnne initiativer, som vi lรธbende implementerer i virksomheden.

Miljรธtillรฆgget gรธr det muligt for os at fortsรฆtte vores indsats for en grรธnnere og mere ansvarlig rengรธringsservice, uden at gรฅ pรฅ kompromis med kvaliteten af det arbejde, vi leverer.

Kundeaftale โ€“ prisregulering

Det er aftalt, at kundens priser reguleres med nettoprisindekset for oktober mรฅned og reguleringen effektueres den 1.1. i det fรธlgende kalenderรฅr. Reguleringen kan dog ikke vรฆre mindre end 3 %. Reguleringen gennemfรธres akkumulerende.

Skader og ansvar

SRS Multiservice ApS er dรฆkket af en ansvarsforsikring, der som udgangspunkt dรฆkker skader, der mรฅtte opstรฅ pรฅ kundens ejendom som fรธlge af rengรธringsarbejdet, forudsat at skaderne i รธvrigt er omfattet af dรฆkningsbetingelserne.

Kunden forpligter sig til at oplyse SRS Multiservice ApS skriftligt om sรฆrligt skrรธbelige eller vรฆrdifulde genstande, som krรฆver sรฆrlig opmรฆrksomhed under rengรธringen. Hvis sรฅdanne oplysninger ikke gives, pรฅtager SRS Multiservice ApS sig ikke ansvar for eventuelle skader pรฅ disse genstande.

Det bemรฆrkes, at PH-lamper, designmรธbler og andre meget skrรธbelige eller dyre genstande rengรธres pรฅ kundens eget ansvar, og SRS Multiservice ApS kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader pรฅ disse genstande.

Desuden mรฅ kunden forvente, at der sker nedskrivning til en vรฆrdi pรฅ kr. 0,00 over en 3-รฅrig periode fra genstandens anskaffelse i tilfรฆlde af en skade. Endelig tilkommer der SRS Multiservice en afhjรฆlpningsret, hvis muligt.

SRS Multiservice ApS kan ikke holdes ansvarlig for skader, der opstรฅr som fรธlge af kundens egne handlinger, herunder forkert opbevaring af genstande eller placering af objekter, der udgรธr en risiko for skade under rengรธringen.

SRS Multiservice kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader pรฅ toiletbรธrster, lรธse billeder eller lignende, da dette betragtes som almindelig slitage eller skrรธbelige genstande med forhรธjet risiko for skade / brud.

Forsikring

Kunden forpligter sig til at have en indboforsikring, der dรฆkker skader som fรธlge af tyveri, eksplosion, vand eller lignende. For kunder med villa krรฆves yderligere en byggeforsikring, der dรฆkker brand, eksplosion, vand eller tyveri.

Fortrolighed og billedoptagelse

Fotodokumentation til kvalitetskontrol

SRS Multiservice forbeholder sig retten til at tage billeder og video af din bolig, hvis der opstรฅr en klage eller behov for dokumentation af vores arbejde.

Materialet bruges udelukkende til intern kvalitetskontrol og fejlhรฅndtering.

Sรฅ snart billederne/videoerne ikke lรฆngere er relevante, slettes de straks og permanent

ร†ndringer i service

SRS Multiservice ApS forbeholder sig retten til, i visse perioder, at รฆndre rengรธringsdatoen. Kunden vil i sรฅ fald blive informeret i god tid.

Den aftalte rengรธringsplan kan til enhver tid รฆndres efter aftale med SRS Multiservice. ร˜nskes der รฆndringer skal det ske via mail eller telefonisk.

Srservice@srsmultiservice.dk
+45 71 74 58 58

Force Majeure

SRS Multiservice kan ikke holdes ansvarlig for manglende eller forsinket levering af tjenesten, hvis dette skyldes begivenheder uden for vores kontrol (force majeure). Force majeure kan inkludere, men er ikke begrรฆnset til, naturkatastrofer, epidemier, pandemier, strejker, lockout, brud pรฅ offentlige infrastruktur, vejrforsinkelser eller andre uforudsete hรฆndelser, der gรธr det umuligt for os at levere tjenesten. Hvis en sรฅdan hรฆndelse opstรฅr, vil vi informere kunden sรฅ hurtigt som muligt og forsรธge at finde en lรธsning, der er passende for begge parter.

Opsigelse af kontrakt

Aftalen kan opsiges skriftligt af begge parter med 14 dages varsel. Eventuelle betalinger for ikke-leverede ydelser eller ubetalte fakturaer skal afregnes i henhold til aftalen

Lovvalg og tvister

Ovenstรฅende betingelser er underlagt dansk lovgivning. Eventuelle tvister, der mรฅtte opstรฅ i forbindelse med kontrakten, skal forsรธges lรธst gennem forhandling. Hvis dette ikke lykkes, kan sagen indbringes for de danske domstole.

SRS Multiservice ApS ยฉ 2025ย โ€ข Gefionsvej 8 B โ€ข 3400 Hillerรธd โ€ข e-mail: srservice@srsmultiservice.dk โ€ข Tlf.: +45 7174 5858

Log in with your credentials

Forgot your details?