Kundevision

Kundemรฅlsรฆtning

 

  • Kunden og dennes behov er det vigtigste og derfor skal hver kunde behandles individuelt.

  • Vores ydelser og kvaliteten af disse ydelser, skal nรธje svare til det aftalte.

  • Vores kunder skal opfatte og omtale os som en stabil, fleksibel, loyal, kvalitets- og servicebevidst virksomhed.

  • Vi vil sikre, at vi ikke pรฅtager os eller markedsfรธrer rengรธrings- og serviceydelser, sรฅfremt vi pรฅ forhรฅnd ved, at vi ikke kan indfri kundens relevante forventninger.

  • Vi skal kunne levere totallรธsninger inden for service.

  • Vi skal indfri vores kunders forventninger til et hรธjt service- og kvalitetsniveau.

Kundepolitik

 

  • Alle aftaler med kunden sker igennem en skriftlig rengรธringskontrakt og rengรธringsplan.

  • Vi skal indfri vores kunders forventninger til os som serviceleverandรธr.

  • Alle nuvรฆrende og kommende kunder er vigtige for vores organisatoriske vรฆkst.

  • At overholde de opstillede politikker i forbindelse med kvalitet.

  • At give vores kunder tilbagemeldinger samme dag de kontakter os.

  • Indgรฅede reklamationer skal behandles inden for samme dag.

  • Vores kunder skal tilbydes en serviceminded, ansvarsbevidst, professionel og veluddannet medarbejderstab.

  • Vores kunder skal underrettes i tilfรฆlde af personaleskift.

  • Vi behandler vores erhvervskunders virksomhed og arbejdsplads med respekt.

SRS Multiservice ApS ยฉ 2025ย โ€ข Gefionsvej 8 B โ€ข 3400 Hillerรธd โ€ข e-mail: srservice@srsmultiservice.dk โ€ข Tlf.: +45 7174 5858

Log in with your credentials

Forgot your details?