Kundevision
Kundemรฅlsรฆtning
- Kunden og dennes behov er det vigtigste og derfor skal hver kunde behandles individuelt.
- Vores ydelser og kvaliteten af disse ydelser, skal nรธje svare til det aftalte.
- Vores kunder skal opfatte og omtale os som en stabil, fleksibel, loyal, kvalitets- og servicebevidst virksomhed.
- Vi vil sikre, at vi ikke pรฅtager os eller markedsfรธrer rengรธrings- og serviceydelser, sรฅfremt vi pรฅ forhรฅnd ved, at vi ikke kan indfri kundens relevante forventninger.
- Vi skal kunne levere totallรธsninger inden for service.
- Vi skal indfri vores kunders forventninger til et hรธjt service- og kvalitetsniveau.
Kundepolitik
- Alle aftaler med kunden sker igennem en skriftlig rengรธringskontrakt og rengรธringsplan.
- Vi skal indfri vores kunders forventninger til os som serviceleverandรธr.
- Alle nuvรฆrende og kommende kunder er vigtige for vores organisatoriske vรฆkst.
- At overholde de opstillede politikker i forbindelse med kvalitet.
- At give vores kunder tilbagemeldinger samme dag de kontakter os.
- Indgรฅede reklamationer skal behandles inden for samme dag.
- Vores kunder skal tilbydes en serviceminded, ansvarsbevidst, professionel og veluddannet medarbejderstab.
- Vores kunder skal underrettes i tilfรฆlde af personaleskift.
- Vi behandler vores erhvervskunders virksomhed og arbejdsplads med respekt.