Flytterengøring på Sjælland – Vi gør dit hjem klar til ind- og udflytning
Flytterengøring kan være en stor hjælp, når du skal flytte ind eller ud af en lejebolig, en ejendom eller et erhvervslejemål. Flytteperioden kan være en stressende tid, og det sidste du ønsker, er at skulle bekymre dig om rengøringen. Ved at benytte et professionelt rengøringsfirma, kan du spare tid og energi, som du i stedet kan bruge på at organisere din eller virksomhedens flytning. Professionel flytterengøring eller slutrengøring sætter prikken over i-et, når et sted skal inspiceres ved et flyttesyn eller et salg, – og giver det allerbedste førstehåndsindtryk – før en indflytning, når en ny bolig eller nye erhvervslokaler skal indtages, – eller afleveres for den sags skyld.
Gnidningsfri flytning med professionel flytterengøring
Vi er en professionel servicevirksomhed, og tilbyder en bred vifte af rengøringstjenester, herunder rengøring af køkken, badeværelser, gulve, lofter, vægge og alle andre områder, der kræver rengøring før en indflytning eller før slutrengøringen.
Flytterengøring er en service, som mange har brug for, når de skal flytte fra en bolig til en anden. Det er en måde at sikre sig, at man efterlader sin gamle bolig i ren og pæn stand, som opfylder de krav og forventninger, som udlejer eller køber har. Flytterengøringen kan også være en fordel for den, der flytter ind i en ny bolig, da man slipper for at gøre rent selv, og kan nyde sit nye hjem fra første dag.
Vi vil sørge for, at alt er rent og præsentabelt, så du kan fokusere på at flytte ind eller ud af ejendommen eller lejemålet uden ekstra udgifter for din virksomhed eller dig som privatperson. Uanset hvor du skal videre fra eller til, er vi klar til at hjælpe med vores flytterengøring. Indhent et uforpligtende tilbud på flytterengøring eller ring til os på telefon 7174 5858.
Flytterengøring - Vi gør din bolig klar til næste kapitel
En flytterengøring, også kendt som en fraflytningsrengøring, er en omfattende rengøring af din lejebolig – eller din ejerbolig, som udføres, inden du forlader den eller sælger den. Formålet er at sikre, at boligen er i ren og velholdt stand, så den kan overdrages til udlejeren eller blive solgt uden problemer. Skal en ejendom sælges, – skal du flytte ud fra et lejemål, – skal du klargøre en forladt lejebolig, – eller skal virksomhedens lokaler og erhvervsbygninger sælges eller udlejes, – har du brug for at alle detaljer er så præsentable som overhovedet muligt.
Flytterengøring og slutrengøring for private og virksomheder
Vi ved af erfaring, at flytterengøring er den rigtige løsning, når der kræves ekstra rengøring i dybden før et flyttesyn, efter en slutrengøring, eller før en indflytning i en ny bolig eller i nye lokaler. Der kan være behov for en grundig flytterengøring ved indflytning til, – eller en dybdegående fraflytningsrengøring ved udflytning fra et erhvervslejemål, en erhvervsejendom, et privat lejemål i en udlejningsejendom eller en lejlighed der skal synes. Flytterengøringen får ethvert sted til at tage sig bedre ud, og det kan altid betale sig. Da flytterengøring er en tidskrævende ekstraopgave midt i en flytteprocess, vælger mange at bestille et professionelt rengøringsfirma til opgaven, – for at spare tid. Før en flytterengøring skal lejemålet – eller ejendommen være tømt for indbo. Vores flytterengørings-service inkluderer grundig og omfattende rengøring af køkkener, badeværelser, gulve, lofter, vægge samt alle de andre områder der bør være rengjorte, præsentable og indbydende før et flyttesyn eller en indflytning.
Fordele ved professionel flytterengøring:
Der er mange fordele ved at benytte en professionel rengøringsleverandør til flytterengøringen. Vi har samlet nogle af dem der kan betyde mest i flytteprocessen.
- For det første
… kan det hjælpe dig med at overholde kontrakten, da mange lejekontrakter indeholder krav om, at du skal forlade din tidligere bolig i ren og ordentlig stand. Hvis du ikke opfylder disse krav, kan udlejeren trække beløb fra dit depositum, hvilket kan være en uventet omkostning. Flytterengøring sikrer, at du overholder kontrakten og bevarer dit depositum. - For det andet
… kan det spare dig tid og energi, da flytning i sig selv kan være en hektisk tid, – og at skulle rengøre hele boligen eller alle virksomhedens bygninger og lokaler kan være overvældende. Ved at outsource flytterengøringen til vores professionelle rengøringsfolk, kan du spare tid og energi, som du i stedet kan bruge på at organisere din og virksomhedens flytning. - For det tredie
… kan vores professionelle rengøringsfolk udføre en grundig og professionel rengøring. De har den nødvendige ekspertise, udstyr og rengøringsmidler til at udføre en grundig og professionel rengøring. De vil sikre, at alle overflader, hjørner og revner er rengjort til perfektion, hvilket kan være svært at opnå på ejen hånd. - For det fjerde
… kan du opnå en lettere og hurtigere salgsprocess / eller genudlejning, – en større fortjeneste ved salg af din lejlighed, dit hus eller dine erhvervslokaler, – eller du kan som lejer få en større del af dit depositum tilbage, og undgå ubehagelige ekstraudgifter ved udflytning fra et privat lejemål.
Skal virksomheden flyttes til nye lokaler, skal du sælge din bolig, eller er du lejer og skal flytte fra din bolig, kan du uforpligtende kontakte os, for at høre mere om vores flytterengøring, og få et tilbud her. Vi ser frem til at hjælpe dig med at gøre din flytning mere glat og stressfri.
Ting der skal rengøres før et flyttesyn eller fremvisning af en salgsejendom - flytterengøringsfokus
Netop detaljerne og indtrykket man får af boligen, huset eller virksomheden, er vores hovedfokus, når vi leverer en flytterengøring. Vi går i detaljen med vores rengøring, så en kommende køber, virksomhedsejer, udlejer eller ny lejer ikke finder snavs ved nysgerrighed eller nærmere inspektion. Når en kommende køber, ejer eller lejer skal forestille sig, hvor fantastisk – et nyt sted de ønsker at være kunne blive, – eller hvor meget de ville kunne tjene ved genudlejning eller salg af deres tidligere ejendom eller lejemål, – så duer det ikke, hvis noget er snavset eller utiltalende, eller ikke virker optimalt. Ligeledes vil en lejer, der ønsker at flytte fra et lejemål, jo allerhelst have hele sit depositum tilbage. Når vi har gjort grundigt flytte-rent alle steder man kan komme, kan du med god samvittighed fremvise og præsentere det sted du flytter fra, – og være sikker på, at det bliver en god og rar oplevelse at flytte ind et nyt sted.
Vigtige steder og punkter vi kommer omkring i vores flytterengøring:
- Fjernelse af alle skruer og søm fra væggene samt udfyldning af hullerne med spartelmasse.
- Grundig støvsugning og gulvvask i alle kroge og hjørner – inkl. bag og under skabe, radiatorer og hårde hvidevarer.
- Afstøvning og aftørring af alt, herunder efterladte hylder, stikkontakter og loftarmaturer.
- Rengøring af vinduesrammer og karme samt vinduespudsning / vinduespolering (afkalkning af vinduer hvis nødvendigt).
- Aftørring af alle døre, dørhåndtag, og karme – inklusiv paneler og lister.
- Rengøring af stikkontakter, lyskontakter og udluftningskanaler.
- Grundig rengøring, afkalkning og affedtning i køkken.
(Skabe, affaldsskab, sorteringsspande, bordplader, vægge, ovn, emhætte, køleskab, fryser – indvendig og udvendig rengøring af alle flader samt sider og bagved komfur og køleskab, – inkl. afkalkning og rengøring af køkkenvask).
- Rengøring af alle områder i bryggers
(borde, skabe, vask, vaskemaskine og tørretumbler udvendigt, indvendigt, – sider, bagved og under). - Rengøring af badeværelser i dybden samt afkalkning hvor det er nødvendigt
(håndvask, brusekabine, badekar, toilet, armatur, fliser/vægge, afløb, gulv). - Rengøring af radiatorer, rør og termostater
(inkl. inddækning og vindueskarm over radiatoren – bund, top og beslag).
Sådan fungerer vores flytte-rengørings-service - Læs hvordan vi kan hjælpe dig:
- Indhent et gratis og uforpligtende tilbud på rengøring.
- Skriv information om hvornår lejemålet / boligen skal være rengjort og klar til flyttesyn / fremvisning.
- Skriv endvidere om der er tale om en rygerlejlighed eller en ikke-ryger-bolig.
- Når vi modtager dine informationer, kontakter vi dig, for at afstemme omkring hvad der er vigtigt specifikt for dig, – og aftale tidspunkt for flytterengøringen, for nøgleudlevering m.v.
- Du modtager et skræddersyet tilbud fra os på mail – med en fast pris for din flytterengøring.
- Aftalen er først gældende hvis og når du godkender tilbuddet.
Hvorfor vælge SRS Multiservice?
- Vi udfører flytterengøring på Sjælland – hovedsageligt i hoverstadsområdet, i Nordsjælland og i Midtsjælland.
- Vores team af rengøringsassistenter er oplært i at udføre professionelle flytterengøringer, har ren straffeattest, er forsikrede og taler alle enten dansk eller engelsk.
- Du får et skræddersyet tilbud på flytterengøringsopgaven med en fast pris – uden skjulte gebyrer.
- Vi bruger miljøvenlige og effektive rengøringsmidler.
- Vi gør det let for dig at komme videre til næste bolig eller lokalitet.
Vi glæder os til at hjælpe dig, ved at klare slutrengøringen i din gamle bolig, eller indflytningsrengøringen i din nye bolig, så du får en god start i dit nye hjem. Lav en aftale med os på telefon 7174 5858 eller indhent et tilbud på flytterengøring her, – og lad os klare flytterengøringen, så du kan fokusere på dit næste kapitel.
Ønsker du hjælp med at tømme din flyttebolig eller virksomhed før en flytterengøring?
I forbindelse med planlægningen af din flytterengøring, kan vi stå for at arrangere tømningen af din flyttebolig eller virksomhed. På den måde slipper du/I for at bruge tid og kræfter på det, og alle flytteopgaverne bliver koordineret på samme tid. Vores samarbejdspartner står for opgaverne med tømning af boligen og bortskaffelse / genbrug af evt. beskadigede møbler, – samt fjernelse, sortering og udsmidning af affald og ting, der er efterladt af f.eks. håndværkere. Så står vi efterfølgende for den grundige fraflytningsrengøring af de tømte og klargjorte lokaler.
Forberedelse til flytterengøring – Fordele ved professionel tømning af flyttelejlighed:
At få professionel hjælp til at tømme din flyttelejlighed kan gøre hele flytteprocessen mere effektiv og mindre stressende. Når du hyrer eksperter, sparer du tid. De har erfaring med at tømme lejligheder hurtigt og effektivt, så du kan fokusere på andre vigtige opgaver. De tager sig af fjernelse og korrekt bortskaffelse af møbler, elektronik, tæpper og andre genstande. De tager sig af opdeling af genstande i kategorier som genbrug, skrot og donation, – og sikrer at alt sorteres og recirkuleres korrekt. Desuden sikrer de transport af møbler og genstande til genbrugsstationer eller velgørenhedsorganisationer. Det er værd at overveje at få professionel hjælp til at tømme din flyttelejlighed. – Det kan spare dig tid og besvær, og sikre at alt gøres korrekt. Med hjælp til tømningen af din bolig slipper du for selv at tænke på at klargøre den til slutrengøring / fraflytningsrengøring.
Har du brug for en anden type rengøring end flytterengøring?
Måske er du i tvivl om hvilken type rengøring netop din bolig har brug for lige nu, – eller om hvorfor du egentlig skulle betale for rengøring i en tom bolig. Flytterengøring har man som regel kun brug for på flyttetidspunktet – men efter flytningen står vi klar med vedligeholdende rengøring ugentligt, hver 14. dag eller månedligt. Den regelmæssige rengørings-service leverer vi både som privat rengøring og til erhverv. Nogle foretrækker i stedet en grundig rengøring / hovedrengøring fremfor regelmæssig rengøring, så de bliver forstyrret mindst muligt i hverdagen. Uanset hvordan dit behov er, står vi klar med skræddersyet rengøring til dig. Vi har rengøringsløsninger til privatkunder og erhvervsrengøring til virksomheder, og ingen opgave er for lille eller for stor til os. Du kan læse mere om nogle af vores andre rengøringer her:
Måske er du i tvivl om hvilken type rengøring netop din bolig har brug for lige nu, – eller om hvorfor du egentlig skulle betale for rengøring i en tom bolig.
Privatrengøring
Få mere tid til alt det sjove
Der findes mange ting, som er sjovere end flytterengøring, og derfor er der også mange gode grunde til, at du trygt kan overlade det mindre sjove arbejde til os. Hvem vil ikke gerne have mere tid og overskud til at tage i biografen, besøge venner og familie eller tage i træningscenteret?
Planlæg flytterengøringen efter dine behov
Når du bestiller privat rengøring hos os, er du med til at bestemme hvor ofte, hvor og hvornår du har brug for rengøring. Din aftale kan også altid tilpasses undervejs, hvis dine behov og ønsker ændrer sig, – eller hvis du skal flytte. Vi kan for eksempel stå for flytterengøringen, så du får frigjort tid til dine andre flytteopgaver.
Træk det fra i skat
Lyder det for godt til at være sandt? Det er det faktisk ikke. Når du benytter SRS Multiservice, kan du trække din rengøring fra i skat, da vi er en registreret serviceydelse, der giver fradrag. Der er altså hverken økonomiske eller praktiske årsager til, du skal bruge din dyrebare fritid på at rengøre hjemmet.
Praktisk information om vores flytterengørings-service
Står du med nogle omfattende rengøringsopgaver der skal løses, er vi naturligvis altid klar til at servicere dig. Det skal være nemt for dig at overveje fordele og ulemper og vælge den rengøring, der passer bedst til dine behov og ønsker. Har du brug for vejledning, er du velkommen til at ringe til os på telefon 7174 5858. Her er en liste med spørgsmål og svar, der kan hjælpe dig med at finde ud af om en flytterengøring er den rigtige løsning for dig.
Kan vi hjælpe dig videre herfra?
Sidder du inde med et spørgsmål vedrørende vores serviceydelser, processer eller virksomhedskultur, er du velkommen til at kontakte kundeservice på srservice@srsmultiservice.dk.
Flytterengøring inkluderer grundig rengøring i dybden – af alle de steder i hjemmet, der hører til boligen, – med undtagelse af boligens møbler og lejer / ejers ejendele. Du kan se en uddybet liste over de specifikke rengøringsopgaver der udføres, højere oppe på siden her. En flytterengøring udføres i en tom bolig, og gør boligen klar til genudlejning eller salg. Finder vi under rengøringen noget i boligen, der ikke virker, – gør vi dig opmærksom på det, så du kan få det repareret. (Har du behov for grundig rengøring i møbleret hjem, er hovedrengøring en bedre løsning).
Prisen for flytterengøring afhænger af størrelsen på – og tilstanden af – det område, der skal rengøres. Vi skræddersyer et tilbud specifikt til dig, så du er sikker på ikke at betale for tillægsydelser og at der ikke er ekstra omkostninger. Du kan uforpligtende indhente et fast tilbud på flytterengøring her. Alternativt er du velkommen til at ringe til os på telefon 7174 5858, så vi kan afklare dit specifikke rengøringsbehov.
Vi er et stort team, udfører rengøring alle ugens dage 24/7, og kan tilpasse rengøringen til den tid, du har til rådighed. Du kan uforpligtende og omkostningsfrit indhente et tilbud på flytterengøring her, hvor du blot anfører hvilke dage og tidspunkter der passer dig bedst. Når du godkender vores tilbud, har vi en aftale. Alternativt kan du ringe til os på telefon 7174 5858, så vi kan afstemme, planlægge og lave aftalen. Vi anbefaler at booke flytterengøringen i god tid, hvis der er en skæringsdato for opgaven.
Vi benytter for så vidt muligt altid bæredygtige rengøringsmidler. Vores produkter er Svanemærkede, da vi har stor respekt for både børn og dyr i hjemmet, som ikke har godt af kemikalier. Derfor kan du med sindsro booke os til privat rengøring.
Opstår der behov for ekstra rengøring, tager vi os gerne tiden til at udføre det, når vi nu alligevel er hos dig. Ved du på forhånd, at du af den ene eller anden årsag ønsker ekstra udført, planlægger vi det naturligvis, så det passer til dine ønsker og behov.
Alle rengøringsmidler er inkluderet i prisen, og vi medbringer selv udstyret til flytterengøringen. (Du kan således tømme boligen fuldstændigt, inden vi kommer.) Vi bruger miljøvenlige produkter, og har viden om, hvad der virker og hvilke produkter forskellige overflader kan tåle.
En professionel rengøringsservice kan spare dig tid og energi, så du kan fokusere på andre vigtige opgaver. Vi laver en rengøringsplan efter dine ønsker. Så ved du, at rengøringen er i orden, og kan bruge din tid på det, der betyder mest for dig.
Hvordan sikrer jeg, at jeg lever op til boligselskabets rengøringskrav ved fraflytning af lejebolig?
De fleste boligselskaber har en tjekliste, du kan følge til punkt og prikke, – så du er sikker på, at alle rengøringskrav er overholdt. Har du ikke mod på flytterengøringen selv, er det en god idé at hyre SRS Multiservice til opgaven. Vi klarer rengøringen, så du trygt kan fremvise din bolig til flyttesynet. Bestil et gratis og uforpligtende tilbud på flytterengøring her.
Ja, det er muligt at få fradrag for flytterengøring (kr. 11.900,- pr. voksen i husstanden i 2024.) Reglerne ændrer sig, så det er en god idé at holde sig opdateret.
Vi er en pålidelig og anbefalet rengøringsservice med gode anmeldelser og referencer. Du kan se vores anmeldelser her, og er velkommen til at læse mere om os her.
Flytterengøring er en dybdegående rengøring, der udføres inden du flytter ind i et hjem eller fraflytter en tom bolig. Det sikrer, at stedet er rent og friskt, så du kan starte på en frisk uden bekymringer om ophobet snavs og støv.
Nej, – vi har gjort det nemt at bestille online eller via telefon. Du er velkommen til at ringe til os på telefon 7174 5858, eller indhente et uforpligtende tilbud her.
Når du forlader din lejebolig, er det vigtigt at gøre rent på nødvendige områder, for at sikre tilbagebetaling af dit depositum. Boligen skal være tømt, og alle områder skal være omhyggeligt rengjorte, så hygiejnen er i orden og stedet fremstår indbydende og klar til udlejning igen. Det indebærer mange tidskrævende opgaver, som du kan se højere oppe på denne side. Nogle opgaver inkluderer:
- Fjernelse af skruer og søm fra væggene.
- Afstøvning af hylder og loftsarmaturer.
- Rengøring af vinduer og døre.
- Omhyggelig rengøring af badeværelser og køkken.
- Støvsugning og gulvvask.
- Er der altan, skal den også rengøres.
Mangler du tid, eller er rengøring bare ikke din yndlingsbeskæftigelse? – Vores rengøringsteam løser opgaven hurtigt og effektivt, så du kan bruge tiden på at flytte. Kontakt os her srservice@srsmultiservice.dk, eller ring på telefon 7174 5858. Er du i god tid, kan du indhente et gratis tilbud på flytterengøring her.
Som privatperson kan du få fradrag for omkostningerne til flytterengøring, ved at benytte servicefradraget (kr. 11.900,- pr. voksen i husstanden i 2024). SRS Multiservice er en registreret servicevirksomhed, og med fakturaen er du godt på vej. Reglerne ændrer sig, så det er en god idé at holde sig opdateret.
For at sikre et friskt og rent hjem på indflytningsdagen, kan du overveje at rengøre dit nye hjem inden indflytningen. Nogle opgaver inkluderer:
- Grundig rengøring af køkkenet, inklusive køleskab, komfur og bordplader.
- Omhyggelig rengøring af badeværelser.
- Støvsugning og afstøvning i tomme rum.
- Gulvvask af alle gulve.
Vores rengøringspersonale er oplært til at følge vores standard. For at sikre at alle i teamet leverer en professionel og ens standard, udfører vores tilsynsførende løbende kvalitetskontrol-tjek på udvalgte opgaver. Skulle kvaliteten under tjekket halte hos et team, bliver de efterfølgende instrueret, til de mestrer den givne opgave. Er du efter rengøringen imod forventning utilfreds med rengøringen, tilstræber vi at løse opgaven, og garanterer at komme ud og rette eventuelle fejl – ved en gentaget rengøring af områder, hvor det er nødvendigt. Alle vores medarbejdere har ren straffeattest, er forsikrede og udfører en god service med respekt for vores kunder og deres ejendom. (Foregår flytterengøringen i en specialiseret virksomhed i industrien, påtager vi os udelukkende opgaven, når vi har en certificeret medarbejder til vores rådighed.)
- Tidsbesparelse: Du slipper for selv at gøre rent, hvilket sparer dig tid.
- Mindre stress: Der er en ting mindre at bekymre sig om under flytningen fra en bolig.
- Ro i sindet: Du ved, at dit nye hjem er rent og klart ved indflytning
Ja, – det er vigtigt at få en professionel til at gøre rent i dit gamle hjem, især hvis du er lejer. Det hjælper dig med at få dit depositum tilbage, og efterlader stedet i god stand til de næste lejere.