Kundevision

Kundemålsætning

 

  • Kunden og dennes behov er det vigtigste og derfor skal hver kunde behandles individuelt.

  • Vores ydelser og kvaliteten af disse ydelser, skal nøje svare til det aftalte.

  • Vores kunder skal opfatte og omtale os som en stabil, fleksibel, loyal, kvalitets- og servicebevidst virksomhed.

  • Vi vil sikre, at vi ikke påtager os eller markedsfører rengørings- og serviceydelser, såfremt vi på forhånd ved, at vi ikke kan indfri kundens relevante forventninger.

  • Vi skal kunne levere totalløsninger inden for service.

  • Vi skal indfri vores kunders forventninger til et højt service- og kvalitetsniveau.

Kundepolitik

 

  • Alle aftaler med kunden sker igennem en skriftlig rengøringskontrakt og rengøringsplan.

  • Vi skal indfri vores kunders forventninger til os som serviceleverandør.

  • Alle nuværende og kommende kunder er vigtige for vores organisatoriske vækst.

  • At overholde de opstillede politikker i forbindelse med kvalitet.

  • At give vores kunder tilbagemeldinger samme dag de kontakter os.

  • Indgåede reklamationer skal behandles inden for samme dag.

  • Vores kunder skal tilbydes en serviceminded, ansvarsbevidst, professionel og veluddannet medarbejderstab.

  • Vores kunder skal underrettes i tilfælde af personaleskift.

  • Vi behandler vores erhvervskunders virksomhed og arbejdsplads med respekt.

SRS Multiservice ApS © 2024 • Gefionsvej 8 B • 3400 Hillerød • e-mail: srservice@srsmultiservice.dk • Tlf.: +45 7174 5858

Log in with your credentials

Forgot your details?