Kundevision
Kundemålsætning
- Kunden og dennes behov er det vigtigste og derfor skal hver kunde behandles individuelt.
- Vores ydelser og kvaliteten af disse ydelser, skal nøje svare til det aftalte.
- Vores kunder skal opfatte og omtale os som en stabil, fleksibel, loyal, kvalitets- og servicebevidst virksomhed.
- Vi vil sikre, at vi ikke påtager os eller markedsfører rengørings- og serviceydelser, såfremt vi på forhånd ved, at vi ikke kan indfri kundens relevante forventninger.
- Vi skal kunne levere totalløsninger inden for service.
- Vi skal indfri vores kunders forventninger til et højt service- og kvalitetsniveau.
Kundepolitik
- Alle aftaler med kunden sker igennem en skriftlig rengøringskontrakt og rengøringsplan.
- Vi skal indfri vores kunders forventninger til os som serviceleverandør.
- Alle nuværende og kommende kunder er vigtige for vores organisatoriske vækst.
- At overholde de opstillede politikker i forbindelse med kvalitet.
- At give vores kunder tilbagemeldinger samme dag de kontakter os.
- Indgåede reklamationer skal behandles inden for samme dag.
- Vores kunder skal tilbydes en serviceminded, ansvarsbevidst, professionel og veluddannet medarbejderstab.
- Vores kunder skal underrettes i tilfælde af personaleskift.
- Vi behandler vores erhvervskunders virksomhed og arbejdsplads med respekt.